Volt egyszer egy beatkorszak

Beatkorszak-podcast – rocktörténet hangosan

2021. február 08. - beatkorSzaki

studio.jpg

A Beatkorszak-podcast adásainak házigazdáit és vendégeit a zene iránti rajongás köti össze. Terveink szerint beszélgetünk majd billentyűsökkel és fúvósokkal, ütősökkel és gitárosokkal, front- és háttéremberekkel, koncertszervezőkkel és menedzserekkel, de hívunk a műsorba fotósokat és filmeseket, újságírókat és könyvszerzőket, legendákat és tanítványokat, gyűjtőket és kutatókat, klubvezetőket és bootleg-mágusokat is. Mindenkit, aki hozzánk hasonlóan a beatkorszak bűvkörébe került valamiképp, akit megindítanak a hatvanas, hetvenes vagy akár a nyolcvanas évek szólói, akkordmenetei, szövegei, és akiktől megtudhatunk a dalokról – vagy éppen azok hátteréről – valami fontosat. A Beat Rádió hullámhosszán hetente jelentkező pop- és rocktörténeti beszélgetések itt újrahallgathatók.

Beatkorszak 37 – Frank Iván

Frank Iván alapító-főszerkesztője volt a Polip című havilapnak, amely 1988-ban – megkésve – az első magyar, kizárólag könnyűzenei tematikájú újság volt. A lap indulásakor Frank Iván már több mint három évtizede dolgozott a magyar sajtó, elsősorban az ifjúsági sajtó területén, könnyűzenei emlékei pedig az ötvenes évek közepéig nyúlnak vissza. Így a Beatkorszakban nemcsak a rendszerváltás előtti sajtó és a könnyűzene kapcsolatát érintettük, hanem a magyar beat- és rockzene indulását is.

Beatkorszak 36 – Kovács Asztrik

 Ha mélyebb gondolatokra, érzésekre, érzelmekre és emlékekre vágysz, jó helyen kopogtatsz, ha meghallgatod a Grand Bleu bemutatkozó anyagát. Kovács Asztrik és társai meditatív szövegei és muzsikája egész biztosan felpiszkálják a tudatalattidat. Tölts egy italt és engedd magadba a dalokat, mintha egy jó könyvet olvasnál. „Csak” itt zene is szól.

Beatkorszak 35 – Fodor Sándor

 Egy nemzedék lángoszlopa volt. Úgy világították be a sötétséget a dalai, mint a liftaknába dobott égő gyufa. Fodor Sándor antológialemezhez hasonló interjúregényt írt Cseh Tamásról. Ez a kötet adta a beszélgetés apropóját, de szóba kerültek kaktusztüskékre szúrt cigarettaszálak, véget nem érőnek látszó idők és túl vidám napok. Sőt, megtudtuk azt is, hogy milyen színűek a Cseh Tamás-dalok.

Beatkorszak 34 – Hints Zoltán

Hints Zoltán a Marosvásárhelyi Rocksuli alapítója és vezetője, de nem ebben a minőségében hívtam meg a Beatkorszak című műsorba. Hints Zoltán néhány éve nekiállt, hogy összegyűjtse a romániai rendszerváltás előtti, magyar vonatkozású hanglemezeket, amiből mára egy fantasztikus gyűjtemény lett. A kollekció Bakeliten az erdélyi magyar könnyűzene címmel 2021 szeptemberében a Rockmúzeumban látható, de reméljük, később más magyar városokba is eljut. A gyűjtővel a nyolcvanas évek erdélyi könnyűzenei életéről, a kollekció születéséről és a további tervekről beszélgettünk.

 
Beatkorszak 33 – Unisex

Erdélyi László régi motoros a zeneiparban: az Emberek, a Maraton és az Unisex neve hallatán bizonyára sokakban idéződnek fel közismert dalok. Az Unisex formáció 1997-ben alakult, hogy aztán többszöri nekirugaszkodással mindig friss lendületet vegyen. 2021-ben Erdélyi László új csapatot hirdet és a Beat műsorát választotta, hogy a friss titkokról lerántsa a fátylat. A vadiúj line up régi, kipróbált nevekből, fiatal tehetségekből és egy legendás énekesnőből áll, akinek a neve kiderül műsorunkból.

Beatkorszak 32 – Vizi Ákos

Vizi Ákos nemrég térképre vitte a hazai beatkorszak családfáját. A webdizájner, grafikus hiánypótló adatvizualizációs szerelemprojektjén nyomon követhető könnyűzenénk alakulástörténete. A hőskorszak rejtett kincsei és a mendemondák közti manőverezés megtárgyalása mellett képzeletben végigjártuk Ákossal a kilencvenes évek legmenőbb klubjait, és persze a gruftik meg az acid-partyk mellett sem mentünk el szó nélkül.

Beatkorszak 31 – Bodnár Tibor

Bodnár Tibor a Ladánybene 27 zenekarvezető gitárosa, akivel az 1985-ben Angyalföldön alakult banda történetének első éveit próbáltuk felfejteni. Szó esett többek között az idehaza alig ismert reggae műfaj meghonosításáról, a LB27 befutását segítő tehetségkutatókról, az azóta rendszeressé vált Reggae Camp kezdeteiről, illetve arról is, hogy a kilencvenes évek elején mennyivel volt kisebb a gázsi, ha kontroll hangfalakat is kért a zenekar a színpadra.



Beatkorszak 30 – Interurban

Világok közti kapcsolatokat épít az Interurban: a hagyományos népzene és hiedelemvilág értékeit párosítják az elektronikus zene legmodernebb irányzataival és speciális ritmusképleteivel úgy, hogy nem ötvözet, hanem egy teljesen új stílus tárul fel azok számára, akik elmélyülnek zenéjükben, klipjeikben vagy az élő fellépéseiken. Habár a formáció 2019 óta működik, Muzsnyai Márti és Makkay Imre koncepciója napjainkra kristályosodott ki teljes valójában, bizonyíték ette a Szerelempatak című dalukra forgatott klipjük is, melynek képi világa értelmezési keretbe foglalja az Interurban törekvéseit. Aki kíváncsi a részletekre, hallgassa a Beat adását.

 
Beatkorszak 29 – Antares

Találkozott négy tehetséges, fiatal zenész. Nem véletlenül: azzal a szándékkal, hogy egymással akarnak játszani. Önkéntes száműzetésbe vonultak egy próbaterem mélyére és egyetlen kikötésben állapodtak meg: mindent szabad, amit a zene enged. A zene pedig nagyon megengedő. Hónapokig írták és gyúrták a dalokat, a hangszereket és egymást, aztán amikor kijöttek a napfényre, a létező összes tehetségkutató versenyt megnyerték. Közben nevet is választottak: Antares, ami a Skorpió csillagkép legfényesebb csillaga. Az Anteres zenekar pedig a hazai zenei életé.

 
Beatkorszak 28 – Varga Zsolt

A vendégem Varga Zsolt a Kerecsen zenekar frontembere. A falusi gyerekkor szépségeiről az első gitár okozta csalódásról a motorokról és persze a zenéről beszélgettünk.

 

Beatkorszak 27 – Andrásik Remo

Andrásik Remót ma már a legtöbben az évente nagyjából ezer kezdő zenekart megmozgató Öröm a Zene tehetségkutató szervezőjeként, az idén 27. alkalommal megrendezendő Gitármánia tábor vezetőjeként és a Budapest Music Expo kitalálójaként ismerik. Ezekről is szót ejtettünk, miközben megpróbáltuk körüljárni, hogy a nyolcvanas években hogyan lehetett zenét tanulni, zenésszé lenni Miskolcon, majd a kilencvenes évek népszerű zenekarának tagjából elhivatott gitártanárrá válni.

Beatkorszak 26 – Salát Gergely

Milyen az élet Pekingben metál nélkül? Miért késett húsz évet a rockzene Kínában? Tényleg a szecsuáni szósz erejéről énekelnek-e a patrióta rapperek és megválogatják-e a szavaikat a vuhani punkok? Salát Gergelyt, PPKE tanszékvezetőjét, a hazai Kína-kutatás rocksztárját a kínai könnyűzene múltjáról, jelenéről és jövőjéről kérdezte Vass Norbert.

Beatkorszak 25 – Vörös István

Vörös István 1975-ben szerezte meg az ORI működési engedélyét, bár már korábban is rendszeresen fellépett. Tinédzserkorom legfontosabb lemezei között biztos, hogy ott van a Prognózis Tele van a város szerelemmel című albuma, ami hangzásával, szövegeivel és progresszivitásával elvarázsolt 1986-ban. Éppen ezért volt öröm Vörös Istvánnal beszélgetni, akivel az első könnyűzenei élményeitől, a Prognózis nyolcvanas évekbeli időszakán át a rendszerváltás utánig elevenítettük fel zenei pályafutását.

Beatkorszak 24 – Tóth Laboncz Attila

Tóth Laboncz Attila azaz Labi, a Tankcsapda alapítója volt a vendégem. A Csapda előtti, illetve utáni zenei munkásságáról kérdezem. Azt talán kevesen tudják róla, hogy mindig is munka mellett zenélt. Több mint 20 éve tanít egy hajdúsámsoni általános iskolában. 

Beatkorszak 23 – Rozsonits Tamás

Rozsonits Tamás, akit ma már sokan, mint az egyik legjelentősebb hazai rockszakírót ismernek, 1982-től tíz éven át dobolt a Sopronból indult Moby Dick együttesben. A zenekar első három lemezén (Ugass kutya, Kegyetlen évek, Körhinta) az ő dobjátéka hallható. A műsorban azonban nemcsak az 1982 és 1992 közötti időszakot idézzük meg, hanem azt is, hogyan került hangszer a hetvenes években egy vidéki srác kezébe, milyen zenék és zenekarok hatottak a nyugati határszélen élő leendő zenészre.

Beatkorszak 22 – Gazda Albert

Gazda Albert Leningrád című regényének saját soundtrackje van. A kárpátaljai kisvárosban töltött gyerekkort bemutató könyvben szó esik ültetett koncertekről, megunhatatlan lemezekről és az első farmerről is. A szerzővel Göczey Zsuzsa feledhetetlen műsorairól, a Rockévkönyv személyiségformáló hatásairól, és azokról a dalokról beszélgettünk, amelyek segítettek messzebbre látni a szögesdrótnál.

Beatkorszak 21 – Koltay Anna és Turán Eszter

A punk/hardcore, a hiphop és az elektronikus zenei színtér rendszerváltozás utáni történetének feltérképezése után Koltay Anna és Turán Eszter idén tavasszal megjelent dokumentumfilmje a hazai rock- és metálszcéna felfedezésére hív. A BP Underground-sorozat rendezőpárosával a kilencvenes évek könnyűzenei vakuemlékeiről, a színpadi hitelességről, és arról is beszélgettünk, hogy miként hoztak vérfrissítést a vidéki fiúk a Kádár-korszak után az itthoni gitárzenébe.

Beatkorszak 20 – Kozma Dénes

Váradi Ferenc vendége ezennel Kozma Dénes, aki zenész, sportoló, rádiós műsorvezető, jogász de ami a legfontosabb tudatos zenehallgató és zenei trendek elemzője.


Beatkorszak 19 – Folk on 45

Lili és Lali. Ketten együtt a Folk on 45 együttes, a magánéletben egy párt alkotnak és néhány hónapja Lujzika boldog és büszke szülei. Träger Lili a népzene, Szőllősi Lali a rockzene irányából érkezett, útjuk a Balkan Fanatik zenekarban ért össze. Később úgy gondolták, hogy együtt lépnek közös útra, saját ötletüket megvalósítva, ez a Folk on 45 formáció, amely duóban és zenekarral a két főhős mögött is parádésan működik. A többi kiderül a Beat műsorából. 

Beatkorszak 18 – Várkonyi Attila (Dj. Dominiqe)

Várkonyi Attila, vagy, ahogy sokan ismerik, Dj Dominique – a Retro Rádió, a könnyűzene történetével is sokat foglalkozó műsorvezetője – a nyolcvanas évek első felében a debreceni egyetemi élet meghatározó alakja, motorja volt, majd négy évet Amerikában töltött, hogy visszatérve a hazai, kereskedelmi rádiózás egyik úttörője legyen. Életének ezt a bő évtizedét elevenítettük fel, szót ejtve a nyolcvanas évek diszkózásának kihívásairól, a fizikus szak előnyeiről és az amerikai rádióknál szerzett tapasztalatokról.

Beatkorszak 17 – Lőrincz Karesz

Lőrincz Karcsinak az adottságait és a tehetségét figyelembe véve már évek óta a legnagyobb magyar rockénekes sztárok közt lenne a helye: kiváló énekhang, szuggesztív előadó, rocksztár külső, valahogy mégis inkább szakmai körökben közismert és népszerű igazán, de ott nagyon! Ötven éves korára szép pályafutással a háta mögött jelenlegi zenekarával, az Asphalt Horsemennel időről-időre jelentkeznek egy-egy remek albummal és amikor lehetséges, dalaikat koncerteken is bemutatják. Karesz feleségével, Varga Lilla énekesnővel duettben is fellép, amúgy is a legfontosabb számára a boldog, kiegyensúlyozott családi háttér. Fontos tudni róla, hogy ő Magyarország legnagyobb Whitesnake és David Coverdale-rajongója. Gyűjteménye világszinten is jelentős, emellett tribute-formációkkal is tiszteleg mesterének pályafutása előtt.

Beatkorszak 16 – Gryllus Dániel

Gryllus Dánielt a legtöbben az általa alapított, és lassan már a harmadik generációt a zene és a vers szeretetére nevelő Kaláka együttes vezetőjeként, Kossuth-díjas zenészként, zeneszerzőként és előadóként ismerik. A Beatkorszak friss adásában azonban nem elsősorban erről, hanem az 1980-ban, Diósgyőrben indult, 2012 óta pedig már Egerben megrendezendő Kaláka Fesztivál kezdeteiről és szervezéséről, illetve a mindezekben vállalt szerepéről kérdeztem. Hogy aztán óhatatlanul szót ejtsünk az 1990-ben alapított, és végül nemcsak az ő és zenekara műveit gondozó Gryllus kiadóról is.

 

Beatkorszak 15 – Bálint Lajos

Ez alkalommal Váradi Ferenc Bálint Lajossal beszélget, A Hollóének Hungarica Régizene Együttes középkori zenét játszó magyar zenekar alapítójával. Eredeti középkori dallamok mellett modern átdolgozásokat is előadnak népzenei, világzene stílusban, s hagyományőrző eseményeken lépnek fel Európa-szerte. Na de mi köze az egészhez Ritchie Blackmore-nak?

Beatkorszak 14 – Tereh István

Tereh Istvánt az Első Emeletben láttam kongázni. Ma már tudom, hogy az részben alibi volt, hiszen akkoriban nem lehetett egy bandának külön menedzsere, a zenekari ügyeket csak valamelyik tag intézhette. A nyolcvanas évek könnyűzenei világának felelevenítése közben természetesen szó eset a Solaris-ról, a Step-ről és a Napóleon Boulevrd-ról is, amelyekben az volt a közös, hogy Tereh István volt a menedzserük.

Beatkorszak 13 – Boros Péter

Minden zenekar motorja az atombiztos ritmusszekció, stílusoktól függetlenül. A dob és a basszusgitár együtt biztosítják a zene lüktetését és az alapokat, amire ráépülhet minden más. Történetesen, ha egy csapatban egy testvérpár látja el ezt a feladatot, az különleges ízt, zamatot ad az egésznek, mert olyan szinten hangolódnak egymásra, ami igazi kuriózum. A győri Citrom együttesben a dobos Boros Péter és bátyja, Boros Csaba basszgitáros már lerakták az alapokat. Pályafutásuk később külön utakon folytatódott, aztán pár éve ismét összeért. Erről mesél Boros Péter, a hazai zenészvilág népszerű Pöpije Rozsonits Tamásnak.

Beatkorszak 12 – Bezsenyi Tamás és Böcskei Balázs

Ebben a beszélgetésben előkerül Kant és Zalatnay Cini is. Pedig ennek a beszélgetésnek Barta Tamás a főhőse. Bár jobban belegondolva, nem biztos, hogy ebben a történetben kitapinthatók a klasszikus hősszerepek. Disszidensek és csencselők bukkannak fel, egy gitáros, egy foghíjas zenekar, egy magára maradt anya, meg az állítólagos Los Angeles-i papírmaffia. Bűnözők és rocksztárok, hamis alakok és tiszta szavak. Ha arra nem is kínálhatunk választ, miért kellett a szupergruppó gitárosának a napfényes Kaliforniában meghalnia, Bezsenyi Tamással és Böcskei Balázzsal a könnyűzene, az alvilág és a Kádár-korszak Bermuda-háromszögébe tett könnyed korzózás alkalmával arra jutunk, hogy a sors végső soron metonímia. Hát ez meg mit jelent? A Beatkorszak itt meghallgatható adásából kiderül!

Beatkorszak 11 – Dr. Kapusi Kálmán

Dr. Kapusi Kálmán egyetemi docens, a Debreceni Egyetem Könnyűzenei Intézetnek a megbízott igazgatója. Magyarországon elsőként Debrecenben indult el a felsőfokú könnyűzenei képzés. Mit jelent ez? Miféle plusz adhat egy diploma a popzenésznek? Tényleg lesz tornaóra is?

Beatkorszak 10 – Gerendai Károly

Gerendai Károlyt mindenki úgy ismeri, mint a Sziget Fesztivál alapítóját. Azt viszont kevesen tudják, hogy mire 22 évesen eljutott odáig, hogy barátaival belevágjanak az első Sziget megszervezésébe, már komoly könnyűzenei szervezői, menedzseri múlt állt mögött. Korán kezdte. A rendszerváltás környéki évekről beszélgettünk, és többek között kiderült, hogyan lehetett akkoriban meghívni egy ismert énekest, miként működött a vidéki plakátozás, na és, mi köze Gerendai Károly első Zsigulijához a Beatricének.

Beatkorszak 09 – Majnik László

Bár a nemzedéke számára a Music Television jelentette az egyik legfontosabb igazodási pontot, Majnik László szívéhez már kiskamasz korában is közelebb álltak az orsós magnóról visszahallgatott sercegő beatdalok. A rétsági zenész alig múlt még negyven, de máris három roppant fontos könnyűzenével foglalkozó kötetet jegyez. A Beatkorszak legújabb adásában a Hungaria történetét feldolgozó munkája kapcsán a gombafejek forradalmáról, Fenyő Miklós country-rajongásáról, valamint rockbandák szentté avatásának lehetőségéről is beszélgettünk vele. Kiderül továbbá, hogy tényleg volt-e Pesten limbó-láz!

Beatkorszak 08 – Pap Béla

Pap Béla a nyolcvanas évek óta meghatározó alakja a szolnoki könnyűzenei életnek. Nemcsak számtalan koncert fűződik a nevéhez, de az ő gondozásában jelentek meg a kilencvenes évek elején azok a válogatás bakelitek is, amelyeken a város akkori zenekarai hallhatók. Pap Béla neve nemcsak Szolnokon, de a világ számos pontján is ismerősen cseng, hiszen negyedszázada szervezi az Örökség világzenei fesztivált, amelyen számtalan nemzet zenekara megfordult már. Elsősorban a nyolcvanas évek koncertszervezési lehetőségeit igyekeztünk feleleveníteni vele, a műsor végén azonban nem kerülhettük meg a nyolcvanas években fénykorát élő Ippolit Matvejevics együttes 2020 karácsonyára megjelent első lemezét, amelynek Pap Béla nemcsak kiadója, de szövegírója is.


Beatkorszak 07 – Lakatos Sándor és Papp Attila

A Beatkorszak mostani epizódjában egy báli zenekart ismerhettek meg. A debreceni D. Vitamin a hetvenes-nyolcvanas években kelet-magyarországi falvakban lépett fel. Azokban az évtizedekben több mint 200 ilyen jellegű banda létezett az országban. Munkásságukat – valljuk be – nem tartotta sokra a szakma. Holott hétvégenként a magyar dalok legjavát népszerűsítették. A közönség igen őszinte és kritikus volt ezekkel a zenekarokkal. Muszáj volt jól és pontosan játszani, mert legközelebb mást hívtak. Két vendégem, Lakatos Sándor és Papp Attila elárulja azt is, vertek-e meg a helyi kemény fiúk báli bandát. Váradi Ferenc vagyok, tarts velem.


Beatkorszak 06 – Bálint Csaba

Az első között volt, aki a könnyűzenét választotta a nehézipar helyett. Úgy tartják róla, angolul gitározott. A Beatkorszak következő adásában Radics Béla pályájáról, mítoszáról és tragédiájáról beszélgetünk Bálint Csabával. A jeles könnyűzenei szakíró könyvet is jegyez minden idők legnagyobb magyar rockgitárosáról, de állítja. szerencsés, hogy nem ismerte őt személyesen. Lehet-e egy angyalföldi szoba-konyhából a Mennybe menni? Amúgy meg hős volt egyáltalán RB Kapitány?


Beatkorszak 05 – drMáriás

Harmincötödik születésnapját ünnepli idén a Tudósok zenekar. A Szabad Tudományos Akadémia rektorával, drMáriással beszélget a Magyar Kultúra Napján, január 22-én Rozsonits Tamás a Beat műsorában. A zenében, képzőművészetben és irodalomban is jellegzetes stílusban alkotó polihisztor Doktor felidézi az újvidéki megalakulást, a budapesti újrakezdést, ellátogatunk Amszterdamba, a Paradiso és New Yorkba a Knitting Factory legendás, világhírű klubok színpadára és a napi magyar valóságba is, de azt is megtudhatjuk, hogy a Tudósok zenekar milyen multifunkcionális kiadvánnyal lepi meg közönségét a jubileum alkalmából.


Beatkorszak 04 – Lugosi Dani

Lugosi Dani művészcsaládban született: édesanyja színházi szakember, édesapja a Beatrice, a Dinamit és a Sirokkó legendás gitárosa volt, így nem is vezethetett számára más irányú út, mint a művészetek világa felé. Gyerekként már szinkronizált, játszott és táncolt színházakban és filmekben, de a gitár is nagyon hamar a keze ügyébe került és ott is maradt. A zenész-lét minden oldalát megtapasztalta: dolgozott roadként, koncerthangmérnöke volt egy sztárzenekarnak, hogy aztán megtalálja magát és saját hangját méltó társai oldalán a Polytrip zenekarban. A fő banda mellett szólóban is készít dalokat, példaképei öröksége előtt pedig tribute-zenekarokkal tiszteleg. Nem túlzás azt állítani, hogy Lugosi Dani korosztályának legfigyelemreméltóbb egyénisége.


Beatkorszak 03 – Kőbányai János

Beat ünnep. Ez a címe Kőbányai János a Műcsarnokban – sajnos, csak virtuálisan – látogatható fotókiállításának. A Beatkorszak mai vendégével az 1977 és ’87 között készült koncertképek apropóján a csöves jelenségről, a margóra szorult nemzedékről és a rockzene meg a filozófia összeférhetőségéről is beszélget Vass Norbert. A képzeletbeli utazás egy kalocsai gimnázium folyosóján indul, hogy a Metro Klubból és a János által „magyar Woodstocknak” nevezett tabáni május elsejei bulikból elkalandozzunk Los Angelesbe, Észak-Afrikába, aztán megismerjük az egyáltalán nem haszontalan Fölöspéldányokat is. Sőt, végül kiderül az is, hogy sikerült Jánosnak kölcsönfilmmel lencsevégre kapnia egy párizsi kocsmában Jean-Paul Sartre-ot és Simone de Beauvoir-t.


Beatkorszak 02 – Pálmai Zoltán és Tatai Tamás

Rozsonits Tamás egyik vendége Pálmai Zoltán, a legfeketébb „Fekete Bárány”, hiszen dobolt a P. Mobil, a Hobo Blues Band és a Beatrice zenekarokban, később az Illés és a P. Box együttesek ritmusfelelőseként is emlékezhetünk rá. Mostanában ismét az Örökmozgó rubinpiros üvegdobja mögött ül, iskolájában pedig a jövő dobosgenerációját neveli. Tatai Tamás a világhírű Ludwig dobok és Paiste cintányérok hazai márkaképviselője, a Led Zeppelin Session és a Cry Free dobosaként olyan világnagysággal is muzsikált már, mint Jon Lord, a Deep Purple orgonistája. A műsorban két generáció dobosa beszél az "üvegdobok" történetéről és reneszánszáról, de azt is megtudhatjátok, hogyan vezet az út egy világmárka magyarországi képviseletéhez. A műsorból kiderül!


Beatkorszak 01 – Podlovics Péter

Podlovics Péter volt a Beatkorszak első vendége. Bajnai Zsolttal többek között arról beszélgettek, hogy egy reménybeli zenészből és építészből miért és hogyan lett a nyolcvanas évek közepén könnyűzenei menedzser. Podolovics Péter ugyanis 1985-ben lépett erre a pályára, amit azóta sem hagyott el, így talán kijelenthetjük, hogy ma ő az egyik legrégebb óta, folyamatosan zenekarokkal foglalkozó magyar menedzser. A beszélgetésből kiderült az is, milyen koncertek, filmek voltak rá hatással, hogyan kellett koncerteket szervezni és a művészeket kifizetni a rendszerváltás előtt és környékén. Ma már legendás helyek, zenészek és zenekarok kerültek elő a Beatkorszak első adásában.

A bejegyzés trackback címe:

https://beatkorszak.blog.hu/api/trackback/id/tr5616420450
süti beállítások módosítása